פאיז אבו קרינאה

פאיז אבו קרינאה

November 2, 2023 Off By anonymous poster

שם : פאיז אבו קרינאה
שנת לידה : 1970
מגורים אחרונים : באר שבע
מהות העבירה : חטיפה ואונס של ילדות בנות 7-8
גזר דין : 30 שנות מאסר
תאריך גזר הדין : דצמבר 2002

סיפור אישי
אבו קרניאת (“הפדופיל מהדרום”), נהג משאית מכפר בלתי מוכר באזור דימונה, חטף למכוניתו ילדה בת 8 מבאר שבע, הסיעה אותה למקום מבודד ואנס אותה באיומי סכין. כעבור חודשיים חטף אבו קרניאת ילדה נוספת מבאר שבע, הסיע אותה לפרדס סמוך לנתיבות שם כפת אותה ואנס אותה. מספר חודשים לאחר מכן, אבו קרניאת חטף ילדה בת 7 מאשדוד, הכניסה בכוח לתא המטען של מכוניתו והסיע אותה לפרדס שם הכה אותה באכזריות וביצע בה מעשים מגונים.

אבו קרניאת, הצהיר בעת שנתפס כי “בשנים האחרונות החל לעסוק בחיפוש אובייקט לפורקן יצריו המיניים”, והוסיף “היו הרבה מקרים שעמדתי ליד ילדות בבאר שבע ויכולתי לקחת אותן ולאנוס אותן, והצלחתי ברגע האחרון למנוע זאת מעצמי”. פסיכיאטר שבדק את כשירותו לעמוד לדין קבע “הנאשם הבין היטב את טיב המעשים המיוחסים לו וטען להגנתו כי פעל מתוך ‘דחף בלתי נשלט'”. אחת מהילדות שנאנסו אמרה במשפט כי היא מאותו המקרה היא ביקשה להסתובב עם אולר, שכן אם היה בידה הסכין ביום האונס “הייתי מתגוננת”, אמרה. הילדה סיפרה שהיא מתמודדת עם הקנטות הילדים בבית-ספרה, היודעים על המקרה ואומרים לה “עשית סקס בגיל 8”.

בגזר דינו כתבו השופטים “בשים לה למסוכנותו של הנאשם, לחשש שהוא עלול לחזור על מעשיו, למספר העבירות, לחומרתן, לאכזריותו של הנאשם, לצורך להרתיע אותו ושכמותו מלעבור עבירות דומות, ולצורך להגן על הציבור מפני פגיעתו הרעה – נראה שהעונש ההולם לו הוא 30 שנות מאסר”. סניגורו של אבו קרניאת אמר על החלטת השופטים “לצערי השופט לא התחשב בכך שלאחר האירועים (חטיפה, הכאה, מעשה מגונה, אונס, מעשה סדום) החזיר מרשי את הילדות לקרבת מקום חטיפתן”.

כתבות על העבריין