איתי דרחי (דרכי)

איתי דרחי (דרכי)

October 5, 2023 0 By Michael Scofield

שם: איתי דרחי (דרכי)
שנת לידה: 1987
מגורים אחרונים: באר שבע
מהות העבירה: מעשים מגונים בקטינות, בין היתר בגילאי 6-10, והחזקת חומרי פדופיליה
גזר דין: 52 חודשי מאסר
תאריך גזר הדין: ספטמבר 2018 (העונש נספר מינואר 2016)

סיפוראישי

איתי דרחי, מאבטח לשעבר בלשכת שר הביטחון, הוא פדופיל. על פי המתוארבכתב האישום, בין השנים 2013-2015 ועד למעצרו בתחילת ינואר 2016, נהג דרחי לנסועברכבו הפרטי ליד בתי ספר יסודיים בראשון לציון, בבאר שבע וליד מקומות ציבוריים, “לצוד”קטינות בנות 6-10 ולפתוח עימן בשיחה כאשר הוא טועןבפניהן שהוא מורה חדש שמחפש את בית הספר. לאחר מכן היה משכנע את הבנות לאפשר לולגעת באיבריהן המוצנעים ומבצע בהן מעשים מגונים. תוך כדי נהג דרחי לגעתבאיבר מינו ולאונן, ובמקרים רבים הגיע גם לסיפוק מיני. בחלק מהמקרים נגע דרחיבאיברי המין של הקטינות ובחלק מהמקרים ביקש כי הקטינות תיגענה באיבר מינו ואף גרםלהן לעשות כן.

על פי כתב האישום, דרחי לא הסתפק בביצוע המעשים אלאגם תיעד את המפגשים במצלמות הטלפון הנייד – ללא ידיעתן או הסכמתן של הילדות. עוד נטען כי במועדים רבים, החל משנת 2013, התחברדרחי לרשת ה”דארקנט” מדירתו בבאר שבע ובדירות שונות בראשון לציון, חיפש באינטרנט פרסומי פדופיליה הכוללים תמונות ובהן דמויות של קטינים,הוריד מאות סרטים ואלפי תמונות של ילדות צעירות בעירום מלא ושל קיום יחסי מיןמלאים עם ילדות. בין מאות הסרטים אותם הורידניתן לראות ילדות צעירות בגילאים שונים, חלקן צעירות מאוד בגיל 4 לערך, בתכניםקשים לצפייה. את הסרטונים הרבים – כ-600קבצי וידאו ו-18 אלף תמונות – הוא שמר במחשבו האישי ונהג לצפות בהם פעמים רבות ולאונן תוך כדיצפייה. לדרחי כבר היה קיים במשטרה תיק מ-2008 עלמעשים מגונים.

בבקשה המעצר נכתב כי “המשיב נסע ברכבו ותר, כצייד המשחר לטרף, אחר ילדות תמימות, ביצע מעשים מיניים בעת שיחת וידאו במחשב, בפני קטינות רבות, בארץ ובחו”ל, ברשת האינטרנט, וכן החזיק ברשותו כמות גדולה ביותר של סרטים פדופיליים, חלקם קשים מאוד לצפייה, ובעשרות אלפי תמונות של קטינות  – בתנוחות מיניות, עם גברים מבוגרים שפוגעים בהן ועוד. התנהגותו זו של המשיב, לאורך שנים, מעידה על מסוכנותו לציבור בכלל, לנשים, לקטינות, לילדות צעירות ממש, ברשת האינטרנט ובכלל”.